І. ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ на www.denicom.bg
- ДАННИ ЗА ПРОДАВАЧА
1.1. Фирма „Деником” ЕООД, с ЕИК 130857740 и адрес: гр.София, Еърпорт Център бул. "Христофор Колумб" 64 Сграда В.02, е собственик на интернет страницата www.denicom.bg, представляващ онлайн магазин.
1.2. Можете да се свържете с Denicom.bg на посочения по-горе адрес и/или на телефони (02) 979 19 19 Моб. тел.: 0886 88 1000 Факс: (02) 979 19 21 E-mail: office@denicom.bg
2. ОПРЕДЕЛЕНИЯ
2.1. Купувач – лице на или над 18 г., което е сключило договор за покупко-продажба от разстояние през онлайн магазина за електронна търговия Denicom.bg
2.2 Продавач – „Деником“ ЕООД, наричано за краткост Denicom.bg
2.3. Онлайн магазина – домейна Denicom.bg и неговите поддомейни.
2.4. Клиент – всяко физическо или юридическо лице, което използва Онлайн магазина по какъвто и да е начин, включително като я разглежда, прави поръчки през него, купува, връща стоки и извършва всякакви други действия чрез него.
2.5. Профил – раздел от Онлайн магазина, формиран от имейл адрес и парола, който позволява на Клиента да изпрати Поръчка и който съдържа информация относно Клиента и историята на някои от действията му в Онлайн магазина (Поръчки, платежни документи и др.)
2.6. Поръчка – електронен документ, представляващ комуникационна форма между Denicom.bg и Клиента, чрез който Клиентът заявява на Denicom.bg, през Платформата, намерението си за купуване на Стоки от Онлайн магазина.
2.7. Продукт(-и) / „Стока(-и) – всеки предмет на договор за покупко-продажба,сключен между Купувача и Продавача през Онлайн магазина. Стоките, които са обект на продажба са описани по вид, материал и характеристика. Заявяването за закупуване на стока се приема за изразено съгласие от страна на потребителя относно описанието на стоката.
2.8. Договор – представлява сключения от разстояние договор между Продавача и Купувача за покупко-продажба на Стоки през Онлайн магазина, неразделна част от който са настоящите общи условия за ползването му.
- ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
3.1. Общите условия на Denicom.bg са задължителни за всички Клиенти на Онлайн магазина.
3.2. Всяко използване на Онлайн магазина означава, че Вие сте се запознали внимателно с Общите условия за използването му и (б) сте се съгласили да ги спазвате безусловно.
3.3. Общите условия могат да бъдат променени едностранно от Denicom.bg по всяко време чрез актуализирането им. Тези промени влизат в сила незабавно.
3.4. Във всеки един случай на промяна на общите условия Denicom.bg ще информира за това Клиентите си чрез публикуването на промените в Онлайн магазина.
3.5. Характеристиките или цените на продуктите, описани в Онлайн магазина, могат да бъдат променени от Продавача по всяко време.
3.6. Възможно е описанията на продуктите да бъдат понякога недостатъчно изчерпателни. Въпреки това, от Denicom.bg се стремим да предоставим най-подходящата и важна информация.
3.7. Всички стоки, включително тези в промоция/намаление се продават и доставят до изчерпване на количествата дори това да не е изрично отбелязано в Онлайн магазина.
- ПОРЪЧКИ ПРЕЗ ОНЛАЙН МАГАЗИНА
4.1. Клиентът заявява желанието си да поръча и купи Продукт през Онлайн магазина като направи поръчка по електронен път или по телефона, която съответно се регистрира от самия него или от служител на Denicom.bg от негово име.
4.2. Denicom.bg ще изпрати уведомление до Клиента за регистриране на поръчката в системата му с информация за наличност и дата на доставка. Това уведомление Denicom.bg прави по електронен път (имейл) или по телефона.
4.4. Онлайн поръчките имат силата на договор за покупко-продажба от разстояние, който се смята за сключен към момента на получаването от страна на клиента на електронната му поща и/или чрез телефонно обаждане с уведомление, че продуктът от поръчката е готов за изпращане.
- ПОЛИТИКА ЗА ОНЛАЙН ПРОДАЖБА
5.1. Достъпът до Онлайн магазина с цел регистрация на Поръчка е позволен на всеки Клиент.
5.2. Denicom.bg може да публикува рекламна или промоционална информация за Продуктите и/или за предлаганите от него промоции на Онлайн магазина, за определен период от време.
5.3. Всички цени на Продуктите на Онлайн магазина са крайни, обявени са в лева с включен ДДС и всички други изисквани по закона за данъци или такси.
5.4. В случай на онлайн плащания или плащания по банков път, разходите във връзка с такси, комисионни или други допълнителни плащания по повод на самата транзакция, са за сметка на Купувача:
5.4.1. За поръчки, платени с дебитна или кредитна карта ;
5.4.2. За поръчки, платени с наложен платеж.
- ИЗПОЛЗВАНЕ НА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ
Продавачът има право да използва подизпълнители за изпълнението на задълженията си по договора за покупко-проджба от разстояние, сключен чрез Онлайн магазина, без да е необходимо да уведоми или получи съгласието на Купувача за това. Продавачът ще носи отговорност за действията на тези подизпълнители като за свои.
- ПОРЪЧКА
7.1. Клиентът може да прави Поръчки на Онлайн магазина чрез добавянето на желаните Продукти за покупки, следвайки стъпките, указани в Онлайн магазина, за да завърши и изпрати съответната Поръчка.
7.2. Всеки добавен в количката за покупки Продукт може да бъде купен, ако е наличен. Добавянето на Продукт в количката за покупки, без Поръчката да бъде приключена не води до регистрацията на поръчката и автоматичното запазване на Продукт.
7.3. Клиентът се задължава и отговаря за това всички данни, които е предоставил на Denicom.bg във връзка с Поръчката да са верни, пълни и точни към датата на изпращането на поръчката. Клиентът дава разрешение на Denicom.bg да предостави тези данни на съответния подизпълнител, чрез който Denicom.bg ще изпълни поръчката.
7.4. С изпращането на поръчката Клиентът разрешава на Denicom.bg да се свърже с него на предоставените от Клиента начини за контакт /телефон, мейл/, когато това се налага във връзка с направената поръчка или сключения Договор.
7.5. Продавачът има право да откаже да изпълни (да анулира) направената от Клиента Поръчка, за което следва да уведоми Клиента. Анулирането на поръчката не води до каквато и да е отговорност или последващо задължение на някоя от страните спрямо другата във връзка с нея и съответно никоя от тях няма право да търси от другата обезщетение за анулирането й в следните случаи:
- неприемане от страна на банката-издател на Клиента на транзакцията при онлайн плащане;
- осъществяване на паричната транзакция, което да не доведе до постъпване на средства по сметка на Продавача при онлайн плащания;
- предоставените от Клиента данни в Онлайн магазина са непълни и/или грешни;
- Продавачът е направил два неуспешни опита да достави поръчания от Клиента Продукт.
- РЕКЛАМА
8.1. Когато Клиентът създава акаунт в Онлайн магазина, има възможността да изрази съгласието си за получаване на Бюлетини.
8.2. Отказа си от получаване на Бюлетин Клиентът може да изрази по всяко време, използвайки специалния линк, намиращ се във всеки Бюлетин или като се свърже с Denicom.bg по какъвто и да е друг начин, на посочените имейл и/или на телефони (02) 979 19 19 Моб. тел.: 0886 88 1000 Факс: (02) 979 19 21 E-mail: office@denicom.bg
8.3. Отказът за получаване на Бюлетини не означава автоматичен отказ от даденото съгласие за извършване на Поръчка през Онлайн магазина.
- ПЛАЩАНЕ
9.1. Цените на Продуктите, обявени в Онлайн магазина, са крайни и включват ДДС, както и всички други данъци и такси, предвидени в действащото българско законодателство.
9.2. Цената, начинът на плащане и срокът за плащане са посочени във всяка Поръчка.
9.3. Клиентът е длъжен да предостави цялата необходима информация за издаването на съответните платежни и съпътстващи поръчката документи в съответствие с действащото българско законодателство.
9.4. Продавачът ще издаде на Клиента документ, удостоверяващ плащането за поръчаните и доставени Продукти.
- ДОСТАВКА НА СТОКИ
10.1. Продавачът се задължава да доставя поръчаните и купени Продукти сам или чрез куриерска фирма Спиди на адрес, посочен от Купувача, или в офис на куриерската фирма, в зависимост от избора на Клиента. Продавачът ще извършва доставката на Продуктите само на територията на България.
10.2. Продавачът ще осигури подходящото опаковане на Продуктите и изпращането на съпътстващите документи. Ако по някаква случайност в пратката не се съдържа необходим към поръчания продукт документ, то моля да се свържете с нас на имейл office@denicom.bg и ние ще направим всичко възможно, за да Ви го осигурим възможно най-бързо.
10.3 Продавачът си запазва правото едностранно да прекрати договора с потребителя с електронно съобщение /e-mail/ от адрес office@denicom.bg на посочената от потребителя електронна поща в случай, че цялата или част от поръчаната стока е изчерпана или не може да бъде доставена по независещи от продавача причини. При липса на наличност от заявената стока, в рамките на 7 дни Продавачът уведомява потребителя/клиента за изчерпването й чрез изпращане на съобщение до посочения от Клиента електронен адрес. В случай, че е направен превод по сметката на Продавача, клиентът чрез съобщение /e-mail/ на адрес office@denicom.bg или чрез телефонен разговор с представител на онлайн магазина, може да избере да му бъде възстановена платената сума, или да избере друга, налична стока като платената от потребителя цена се прихваща към цената на избраната нова стоката.“
- ОТКАЗ, АНУЛИРАНЕ НА ПОРЪЧКА, РЕКЛАМАЦИЯ И ГАРАНЦИЯ
11.1. Отказ от доставена стока
11.1.1. Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката. В рамките на горепосочения срок Клиентът е длъжен да съхранява, получените от Продавача стоки, тяхното качество и безопасност.
11.1.2. Ако Клиент се откаже от доставените стоки в указания по-горе срок, следва да уведоми Denicom.bg и да върне стоката с нейните оригинални етикети, без индикации, че стоката е била употребявана, без да е повредена или третирана по какъвто и да било начин и при съблюдаване на всички други условия по член 55 от Закона за защита на потребителя. Стоката може да бъде върната чрез изпращането й до адреса за кореспонденция, посочен в раздел 1 от настоящите Общи условия. Разноските по връщането на стоката са за сметка на Клиента.
11.1.3. След получаване на върната стока и прегледа й, Доставчикът възстановява на Клиента заплатената от него сума (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Клиента начин на доставка) не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ от сключения договор. Всеки Клиент може да се възползва от правото си стоката да му бъде заменена с друг продукт по избор.
Формуляр за упражняване на правото на отказ от договора от разстояние, може да намерите ТУК. (линк към формуляра)
11.2. Анулиране на поръчка
11.2.1. В случай, че Клиентът желае да откаже направена вече поръчка, някой от продуктите в нея или да замени даден поръчан продукт, той трябва да се обади по телефона възможно най-бързо (не по-късно от 6 часа след направената поръчка), за да уведоми Denicom.bg, както и да потвърди желанието си писмено посредством e-mail. Необходимо е Клиентът да съобщи номера на поръчката, за която се иска корекция.
11.2.2. При отказ от поръчката Denicom.bg се ангажира да възстанови сумата на Клиента в срок от 14 дни.
11.3. Рекламации
11.3.1. Клиентът има право на рекламация при всяко несъответствие на стоката с договореното.
11.3.2. При предявяване на рекламация на стока Клиентът може да претендира възстановяване на заплатената сума или заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното. Клиeнтът трябва да върне стоката, обект на рекламацията и да се попълнят съответните документи, свързани с рекламацията.
11.3.3. Клиентът има право на рекламации, ако дефектите не са вследствие на негово неправомерно поведение и ако не са налице увреждания на стоката, причинени от неправилната й употреба.
11.3.4. При предявяване на рекламацията Клиентът задължително прилага и документите, на които се основава претенцията: касова бележка или фактура; протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното; други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
11.3.5. Транспортните разходи за връщане на стока в случай на рекламация (дефект) са за сметка на Denicom.bg.
11.4. Гаранции
11.4.1. Гаранционният срок на продуктите, които имат такъв е посочен в описанието на продукта в Онлайн-магазина.
11.4.2. Гаранционните условия се отнасят за дефекти, възникнали в следствие процеса на нормална експлоатация по време на гаранционния период.
11.4.3. Претенции по гаранция на продукт могат да се предявят към „Деником” ЕООД, гр. София, Еърпорт Център бул. "Христофор Колумб" 64 Сграда В.02, ел.поща office@denicom.bg.
- ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА
Собствеността на Стоките ще бъде прехвърлена от Продавача с предаването им на Купувача, след извършване на плащането от негова страна. Предаването на Стоката ще се удостоверява с подписа на Купувача на транспортния документ, предоставен от куриера.
ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ И ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
- ДАННИ ЗА АДМИНИСТРАТОРА
„Деником” ЕООД, с ЕИК 130857740 и адрес: гр.София, Еърпорт Център бул. "Христофор Колумб" 64 Сграда В.02, е администратор на лични данни, по смисъла на Общия регламент за защита на личните данни (Регламент (ЕС) 2016/679-GDPR) и местното законодателство.
„Деником” ЕООД зачита правото на лична неприкосновеност на всички физически лица и защитата на личните данни на клиентите ни е основен приоритет. Ние се стремим да Ви осигурим максимална прозрачност за това защо са ни нужни Вашите данни, как ги съхраняваме, какви са Вашите права, затова Ви предоставяме необходимата информация в настоящия документ.
- ДАННИ ЗА КОНТАКТ ЗА ВЪПРОСИ ПО ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Ако имате въпроси относно нашата Политика за поверителност, и/или искате да упражните някое от Вашите права, или подозирате, че Вашите лични данни може да се обработват в нарушение на закона или Вашите желания, можете да се свържете с нас на следните контакти:
„Деником“ ЕООД,
Адрес: гр.София, Еърпорт Център бул. "Христофор Колумб" 64 Сграда В.02
Телефон: (02) 979 19 19
Електронна поща: dpo@denicom.bg
- КАКВИ ВАШИ ЛИЧНИ ДАННИ ОБРАБОТВАМЕ И СЪХРАНЯВАМЕ?
В „Деником“ ЕООД обработваме лични данни, които Вие като наш клиент ни предоставяте на основание регистриран профил в нашия Онлайн магазин и/или извършена поръчка за доставка на наши Продукти.
Ние обработваме следните Ваши лични данни:
Основни данни
- Имена;
- Телефонен номер;
- Адрес за получаване на продуктите;
- Е-mail;
Данни за поръчката
- Дата на генериране на поръчката;
- Дата на регистрация;
- Номер на поръчката и дата на генериране;
- Предоставени контактни данни;
- Вид, артикулен номер и други характеристики на поръчания от потребителя продукт.
Данни за плащанията
- Дата на плащане;
- Размер на платената сума;
- Начин на плащане (напр. плащане в брой, с дебитна или кредитна карта).
Автоматично събирани данни
- IP адрес и данни от сървърни лог-файлове. Тези данни не се комбинират и използват за анализ на потребителите.
Когато посещавате уеб страницата ни, уеб сървърът автоматично разпознава и събира Вашия IP адрес, който е определен от Вашия доставчик на интернет услуги, като не Ви идентифицира лично. Тези данни се записват в сървърните ни Log Files.
Те съдържат съвкупност от системна информация за потребителя: IP адрес; ISP (Internet Service Provider); браузъра, който използвате, когато посещавате сайт от групата (като Google Chrome, Internet Explorer и Mozilla Firefox ); Данните, които се събират по този начин са единствено статистически и анонимни и няма как лесно да се свържат с конкретно физическо лице тъй като се прилага псевдонимизация на данните – генерира се автоматично уникален номер за потребителя. Въпреки това, запазваме правото си да проверяваме такива данни, в случай че се появят конкретни индикации за незаконното им използване.
- ЗАЩО СА НИ НУЖНИ ВАШИТЕ ДАННИ?
Обработваме Вашите лични данни единствено за следните цели:
4.1. Личните данни – имена, електронна поща и телефон – за регистрация на вашия профил в нашия онлайн магазин;
4.2. Адрес за доставка, посочен от вас – за да можем да доставим закупените от вас продукти;
4.3. Данни за извършено плащане – само в случаите, когато не се използва опцията „наложен платеж“ като начин на плащане;
4.4. Автоматично събирани данни - с цел откриване и предотвратяване на измами и неоторизиран достъп до системата и за гарантиране на сигурността на системите на Администратора.
- НА КАКВО ОСНОВАНИЕ ОБРАБОТВАМЕ ЛИЧНИТЕ ВИ ДАННИ?
За да обработваме Вашите лични данни законосъобразно, е необходимо да съществува валидно правно основание. В зависимост от целите, ние обработваме личните Ви данни на следните основания:
- По т.4.1. – на основание законовите ни задължения, съгласно Закона за електронните съобщения, както и за да сме в състояние да изпълним договора, сключен по между ни, когато направите поръчка.;
- По т. 4.2. – за да сме в състояние да изпълним договора, сключен по между ни, когато направите поръчка и по-конкретно, за да можем да ви доставим стоката. ;
- По т. 4.3.– на основание наш легитимен интерес да следим за наличието на валидно извършено плащане и по-лесно разрешаване на възникнали спорове.
- По т. 4.4. – на основание наш легитимен интерес за защита от незаконосъобразно използване. Тези данни не се комбинират и използват за анализ на потребителите.
Когато обработваме личните Ви данни на основание на дадено от Вас съгласие, имате право да оттеглите Вашето съгласие по всяко време, което няма да засегне законосъобразността на обработването, основано на Вашето съгласие преди неговото оттегляне.
6. КАКВО ПРАВИМ СЪС СЪБРАНИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ?
„Деником“ ЕООД обработва личните Ви данни чрез електронни и хартиени средства за записване и съхраняване на информация. Всички електронни и хартиени носители на лични данни, са защитени със съответните организационни и технически мерки според изискванията за предотвратяване на случайно или умишлено унищожаване, случайна загуба, неправомерен достъп, изменение или разпространение, както и от други незаконни форми на обработване.
„Деником“ ЕООД не предоставя личните Ви данни на трети страни, освен на законоустановените институции, надзорни органи, а също и на нашите транспортни/куриерски фирми-партньори, с които имаме сключени договори за обработване на лични данни.
- КОЛКО ДЪЛГО СЪХРАНЯВАМЕ ВАШИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ?
Съхраняваме данните Ви за срока, указан в приложимите нормативни изисквания. Ако няма указан такъв срок, данните Ви ще бъдат унищожени, след изпълнение на целите, за които са били събрани.
Съхраняваме данните Ви за следните срокове:
- Личните данни, обработвани с цел управление на профила в Онлайн магазина– до изричното оттегляне на даденото съгласие.
- Личните данни, обработвани с цел издаване на счетоводни/финансови документи – фактури, дебитни, кредитни известия, приемо-предавателни протоколи, договори за предоставяне на стоки/ услуги се съхраняват за срок от 10 години съгласно действащото данъчно законодателство;
- Останалите данни се съхраняват докато са необходими за изпълнение на целите или докато не оттеглите Вашето съгласие.
С изтичане на сроковете за обработка на лични данни, същите се анонимизират или се изтриват/унищожават.
- АВТОМАТИЗИРАНО ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ.
Въз основа на вашите данни не се извършва автоматизирано вземане на решения, включително профилиране.
„Профилиране“ означава всяка форма на автоматизирано обработване на лични данни, изразяващо се в използването на лични данни за оценяване на определени лични аспекти, свързани с физическо лице, и по-конкретно за анализиране или прогнозиране на аспекти, отнасящи се до изпълнението на професионалните задължения на това физическо лице, неговото икономическо състояние, здраве, лични предпочитания, интереси, надеждност, поведение, местоположение или движение;
- КАКВИ СА ВАШИТЕ ПРАВА?Да бъдете информирани във връзка с обработването на личните Ви данни;
- Да искате достъп до тях;
- Да искате коригирането им, ако са неточни;
- Да искате заличаването им;
- Да искате ограничаване на обработването им;
- Да искате да получите личните данни, които сте ни предоставили и които ви засягат, и да ги използвате отново като ги прехвърлите на друг администратор („право на преносимост“) ;
- Да възразите срещу обработването на Ваши лични данни;
- Да подадете жалба до надзорен орган, в случай че са нарушени правата ви или сте пострадали от незаконосъобразно обработване на личните ви данни.
Ако желаете да упражните някое от Вашите права или имате въпроси относно обработването на Ваши лични данни, моля, свържете се с нас на посочените в т.2 от настоящата Политика за поверителност контакти.
Ако считате, че Вашите права във връзка със защитата на лични данни са нарушени, имате право да сезирате Комисията за защита на личните данни на адрес София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2, тел. 02/91-53-518, електронна поща: kzld@cpdp.bg, интернет страница: www.cpdp.bg.,
При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можем чрез преговори да уредим доброволно отношенията си или можете да ползвате сайта за онлайн решаване на спорове
Настоящата Политика за личните данни може да бъде променяна или допълвана поради изменение на приложимото законодателство, по инициатива на Denicom.bg, на потребителите или на компетентен орган (напр. Комисията за защита на личните данни).
Denicom.bg ще информира потребителите за измененията или допълненията на тази Политика за личните данни, като:
- публикува актуализираната Политика за личните данни на интернет страницата на www.denicom.bg
- изпрати съобщения на потребителите, съдържащи линк към интернет страницата, където е публикувана актуализираната версия на настоящата Политика за личните данни.
10. СОЦИАЛНИ МРЕЖИ
„Деником“ ЕООД използва приставки (като иконата на Facebook, Instagram, Youtube) от различни платформи. С кликването върху съответната икона вие приемате комуникацията със съответната платформа и предаването на информация (напр. IP адрес) на съответния доставчик на услуги. Чрез активирането на приставката социалната мрежа получава информацията, която браузърът е извикал на съответната страница на нашия уебсайт. Това важи и ако нямате акаунт или не сте влезли в профила си. Тази информация (включително IP адресът) се предава директно от браузъра на сървър на съответната социална мрежа и се съхранява там.
Ако сте влезли в една от социалните мрежи по време на посещението си в нашия уебсайт, социалната мрежа може да определи посещението на нашия уеб сайт директно в мрежовия ви акаунт, като плъгинът е активиран едновременно. Ако взаимодействате с плъгините, например като кликнете върху бутона "Харесва ми" или коментирате, съответната информация се предава директно на сървър на социалната мрежа и се съхранява там. Информацията може също да бъде публикувана в социалната мрежа и да се показва на вашите Facebook приятели или последователи.
Целта и обхватът на събирането на данни, както и по-нататъшната обработка и използване на данните от съответната социална мрежа, както и вашите съответни права и възможности за настройка за защита на личната ви информация могат да бъдат намерени в информацията за защита на данните в съответната социална мрежа.
ПОЛИТИКА ОТНОСНО БИСКВИТКИТЕ
Политика за употребата на „бисквитки“
Какво представляват бисквитките?
Бисквитките са файлове с информация, включващи неограничено текстово съдържание, които се съхраняват в компютрите на потребителя с цел подобряване работата със съответния уебонлайн магазин. Тези файлове позволяват потребителят да бъде разпознат и уебонлайн магазинът да бъде адаптиран спрямо неговите предпочитания. Бисквитките обикновено съдържат името на уебонлайн магазина, към който принадлежат, времето, за което се съхраняват на компютъра на потребителя и уникален номер.
За какво се използват бисквитките?
Бисквитките се използват за адаптиране съдържанието на уебонлайн магазинa към предпочитанията на индивидуалния потребител и оптимизиране работата с определения уебонлайн магазин. Използват се още за изготвянето на анонимна обща статистика, която ни помага да разберем как потребителят работи с онлайн магазина, което помага за подобряването на структурата и съдържанието, като в същото време няма достъп до личната потребителска информация.
Съдържат ли бисквитките лична информация?
Личната информация, която се генерира чрез бисквитките, може да бъде използвана само за извършване на определени операции за потребителя. Такава информация се криптира по начин, който прави достъпа до нея от неоторизирани лица невъзможен.
Изтриване на бисквитки
По правило приложенията, използвани за сърфиране в интернет, позволяват запазването на бисквитки по подразбиране. Тази настройка може да бъде променена така, че автоматичното запаметяване на бисквитки да бъде блокирано в уеб браузъра или потребителят да бъде информиран всеки път, преди бисквитките да бъдат запаметени на компютъра. Детайлна информация за различните начини за работа с бисквитки може да бъде открита в настройките на приложението (уеб браузъра).
Ограничаването на бисквитките може да се отрази на някои функционалности на онлайн магазина.
Всички съвременни браузъри предлагат възможността за промяна на настройките на бисквитките. Тези настройки се намират по принцип в „опции“ или в менюто „предпочитани“. За за повече детайли, може да се използва опцията „помощ“ на браузъра.
Уеб анализ
За целите на непрекъсната функционална оптимизация и максимално удобство за ползване, някои от нашите онлайн услуги използват услугите за уеб анализ и социалните приставки, изброени по-долу. Данните, използвани за тази цел, са изключително от неличен характер.
Google Analytics: Google Analytics of Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043, САЩ, използва така наречените "бисквитки", т.е. текстови файлове, съхранявани на Вашия компютър с цел анализ на използването на нашите онлайн услуги от Ваша страна. По принцип данните за потребителското Ви поведение, събрани от бисквитката, се предават на сървър на Google в САЩ и се съхраняват там. В случай на активиране на IP анонимността в онлайн услугите, Google ще съкрати Вашия IP адрес в държавите-членки от Европейския съюз и в Европейското икономическо пространство. Само в изключителни случаи целият IP адрес ще бъде предаден на сървър на Google в САЩ и съкратен там. От името на оператора на онлайн услугите Google ще използва тази информация, за да оцени използването на онлайн услугите, да състави отчети за тези дейности и да предостави други услуги на оператора на уебсайта, свързани с използването на онлайн услуги и интернет дейности. IP адресът, предаван от Вашия браузър в рамките на Google Analytics, няма да бъде свързан с други данни, съхранявани от Google. Можете да предотвратите съхранението на бисквитките, като изберете подходящата настройка в браузъра си. В този случай обаче няма да можете да използвате пълноценно всички функции на нашите онлайн услуги. Освен това можете да предотвратите събирането на данни, генерирани от бисквитките, и използването им от Google, като изтеглите и инсталирате наличната в браузъра приставка на адрес (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en). За подробна информация относно условията за ползване и правилата за поверителност и защита на личните данни, моля, вижте: www.google.com/analytics/terms/gb.html или https://www.google.com/policies/ /.
І. ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ на www.denicom.bg
- ДАННИ ЗА ПРОДАВАЧА
1.1. Фирма „Деником” ЕООД, с ЕИК 130857740 и адрес: гр.София, Еърпорт Център бул. "Христофор Колумб" 64 Сграда В.02, е собственик на интернет страницата www.denicom.bg, представляващ онлайн магазин.
1.2. Можете да се свържете с Denicom.bg на посочения по-горе адрес и/или на телефони (02) 979 19 19 Моб. тел.: 0886 88 1000 Факс: (02) 979 19 21 E-mail: office@denicom.bg
2. ОПРЕДЕЛЕНИЯ
2.1. Купувач – лице на или над 18 г., което е сключило договор за покупко-продажба от разстояние през онлайн магазина за електронна търговия Denicom.bg
2.2 Продавач – „Деником“ ЕООД, наричано за краткост Denicom.bg
2.3. Онлайн магазина – домейна Denicom.bg и неговите поддомейни.
2.4. Клиент – всяко физическо или юридическо лице, което използва Онлайн магазина по какъвто и да е начин, включително като я разглежда, прави поръчки през него, купува, връща стоки и извършва всякакви други действия чрез него.
2.5. Профил – раздел от Онлайн магазина, формиран от имейл адрес и парола, който позволява на Клиента да изпрати Поръчка и който съдържа информация относно Клиента и историята на някои от действията му в Онлайн магазина (Поръчки, платежни документи и др.)
2.6. Поръчка – електронен документ, представляващ комуникационна форма между Denicom.bg и Клиента, чрез който Клиентът заявява на Denicom.bg, през Платформата, намерението си за купуване на Стоки от Онлайн магазина.
2.7. Продукт(-и) / „Стока(-и) – всеки предмет на договор за покупко-продажба,сключен между Купувача и Продавача през Онлайн магазина. Стоките, които са обект на продажба са описани по вид, материал и характеристика. Заявяването за закупуване на стока се приема за изразено съгласие от страна на потребителя относно описанието на стоката.
2.8. Договор – представлява сключения от разстояние договор между Продавача и Купувача за покупко-продажба на Стоки през Онлайн магазина, неразделна част от който са настоящите общи условия за ползването му.
- ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
3.1. Общите условия на Denicom.bg са задължителни за всички Клиенти на Онлайн магазина.
3.2. Всяко използване на Онлайн магазина означава, че Вие сте се запознали внимателно с Общите условия за използването му и (б) сте се съгласили да ги спазвате безусловно.
3.3. Общите условия могат да бъдат променени едностранно от Denicom.bg по всяко време чрез актуализирането им. Тези промени влизат в сила незабавно.
3.4. Във всеки един случай на промяна на общите условия Denicom.bg ще информира за това Клиентите си чрез публикуването на промените в Онлайн магазина.
3.5. Характеристиките или цените на продуктите, описани в Онлайн магазина, могат да бъдат променени от Продавача по всяко време.
3.6. Възможно е описанията на продуктите да бъдат понякога недостатъчно изчерпателни. Въпреки това, от Denicom.bg се стремим да предоставим най-подходящата и важна информация.
3.7. Всички стоки, включително тези в промоция/намаление се продават и доставят до изчерпване на количествата дори това да не е изрично отбелязано в Онлайн магазина.
- ПОРЪЧКИ ПРЕЗ ОНЛАЙН МАГАЗИНА
4.1. Клиентът заявява желанието си да поръча и купи Продукт през Онлайн магазина като направи поръчка по електронен път или по телефона, която съответно се регистрира от самия него или от служител на Denicom.bg от негово име.
4.2. Denicom.bg ще изпрати уведомление до Клиента за регистриране на поръчката в системата му с информация за наличност и дата на доставка. Това уведомление Denicom.bg прави по електронен път (имейл) или по телефона.
4.4. Онлайн поръчките имат силата на договор за покупко-продажба от разстояние, който се смята за сключен към момента на получаването от страна на клиента на електронната му поща и/или чрез телефонно обаждане с уведомление, че продуктът от поръчката е готов за изпращане.
- ПОЛИТИКА ЗА ОНЛАЙН ПРОДАЖБА
5.1. Достъпът до Онлайн магазина с цел регистрация на Поръчка е позволен на всеки Клиент.
5.2. Denicom.bg може да публикува рекламна или промоционална информация за Продуктите и/или за предлаганите от него промоции на Онлайн магазина, за определен период от време.
5.3. Всички цени на Продуктите на Онлайн магазина са крайни, обявени са в лева с включен ДДС и всички други изисквани по закона за данъци или такси.
5.4. В случай на онлайн плащания или плащания по банков път, разходите във връзка с такси, комисионни или други допълнителни плащания по повод на самата транзакция, са за сметка на Купувача:
5.4.1. За поръчки, платени с дебитна или кредитна карта ;
5.4.2. За поръчки, платени с наложен платеж.
- ИЗПОЛЗВАНЕ НА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ
Продавачът има право да използва подизпълнители за изпълнението на задълженията си по договора за покупко-проджба от разстояние, сключен чрез Онлайн магазина, без да е необходимо да уведоми или получи съгласието на Купувача за това. Продавачът ще носи отговорност за действията на тези подизпълнители като за свои.
- ПОРЪЧКА
7.1. Клиентът може да прави Поръчки на Онлайн магазина чрез добавянето на желаните Продукти за покупки, следвайки стъпките, указани в Онлайн магазина, за да завърши и изпрати съответната Поръчка.
7.2. Всеки добавен в количката за покупки Продукт може да бъде купен, ако е наличен. Добавянето на Продукт в количката за покупки, без Поръчката да бъде приключена не води до регистрацията на поръчката и автоматичното запазване на Продукт.
7.3. Клиентът се задължава и отговаря за това всички данни, които е предоставил на Denicom.bg във връзка с Поръчката да са верни, пълни и точни към датата на изпращането на поръчката. Клиентът дава разрешение на Denicom.bg да предостави тези данни на съответния подизпълнител, чрез който Denicom.bg ще изпълни поръчката.
7.4. С изпращането на поръчката Клиентът разрешава на Denicom.bg да се свърже с него на предоставените от Клиента начини за контакт /телефон, мейл/, когато това се налага във връзка с направената поръчка или сключения Договор.
7.5. Продавачът има право да откаже да изпълни (да анулира) направената от Клиента Поръчка, за което следва да уведоми Клиента. Анулирането на поръчката не води до каквато и да е отговорност или последващо задължение на някоя от страните спрямо другата във връзка с нея и съответно никоя от тях няма право да търси от другата обезщетение за анулирането й в следните случаи:
- неприемане от страна на банката-издател на Клиента на транзакцията при онлайн плащане;
- осъществяване на паричната транзакция, което да не доведе до постъпване на средства по сметка на Продавача при онлайн плащания;
- предоставените от Клиента данни в Онлайн магазина са непълни и/или грешни;
- Продавачът е направил два неуспешни опита да достави поръчания от Клиента Продукт.
- РЕКЛАМА
8.1. Когато Клиентът създава акаунт в Онлайн магазина, има възможността да изрази съгласието си за получаване на Бюлетини.
8.2. Отказа си от получаване на Бюлетин Клиентът може да изрази по всяко време, използвайки специалния линк, намиращ се във всеки Бюлетин или като се свърже с Denicom.bg по какъвто и да е друг начин, на посочените имейл и/или на телефони (02) 979 19 19 Моб. тел.: 0886 88 1000 Факс: (02) 979 19 21 E-mail: office@denicom.bg
8.3. Отказът за получаване на Бюлетини не означава автоматичен отказ от даденото съгласие за извършване на Поръчка през Онлайн магазина.
- ПЛАЩАНЕ
9.1. Цените на Продуктите, обявени в Онлайн магазина, са крайни и включват ДДС, както и всички други данъци и такси, предвидени в действащото българско законодателство.
9.2. Цената, начинът на плащане и срокът за плащане са посочени във всяка Поръчка.
9.3. Клиентът е длъжен да предостави цялата необходима информация за издаването на съответните платежни и съпътстващи поръчката документи в съответствие с действащото българско законодателство.
9.4. Продавачът ще издаде на Клиента документ, удостоверяващ плащането за поръчаните и доставени Продукти.
- ДОСТАВКА НА СТОКИ
10.1. Продавачът се задължава да доставя поръчаните и купени Продукти сам или чрез куриерска фирма Спиди на адрес, посочен от Купувача, или в офис на куриерската фирма, в зависимост от избора на Клиента. Продавачът ще извършва доставката на Продуктите само на територията на България.
10.2. Продавачът ще осигури подходящото опаковане на Продуктите и изпращането на съпътстващите документи. Ако по някаква случайност в пратката не се съдържа необходим към поръчания продукт документ, то моля да се свържете с нас на имейл office@denicom.bg и ние ще направим всичко възможно, за да Ви го осигурим възможно най-бързо.
10.3 Продавачът си запазва правото едностранно да прекрати договора с потребителя с електронно съобщение /e-mail/ от адрес office@denicom.bg на посочената от потребителя електронна поща в случай, че цялата или част от поръчаната стока е изчерпана или не може да бъде доставена по независещи от продавача причини. При липса на наличност от заявената стока, в рамките на 7 дни Продавачът уведомява потребителя/клиента за изчерпването й чрез изпращане на съобщение до посочения от Клиента електронен адрес. В случай, че е направен превод по сметката на Продавача, клиентът чрез съобщение /e-mail/ на адрес office@denicom.bg или чрез телефонен разговор с представител на онлайн магазина, може да избере да му бъде възстановена платената сума, или да избере друга, налична стока като платената от потребителя цена се прихваща към цената на избраната нова стоката.“
- ОТКАЗ, АНУЛИРАНЕ НА ПОРЪЧКА, РЕКЛАМАЦИЯ И ГАРАНЦИЯ
11.1. Отказ от доставена стока
11.1.1. Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката. В рамките на горепосочения срок Клиентът е длъжен да съхранява, получените от Продавача стоки, тяхното качество и безопасност.
11.1.2. Ако Клиент се откаже от доставените стоки в указания по-горе срок, следва да уведоми Denicom.bg и да върне стоката с нейните оригинални етикети, без индикации, че стоката е била употребявана, без да е повредена или третирана по какъвто и да било начин и при съблюдаване на всички други условия по член 55 от Закона за защита на потребителя. Стоката може да бъде върната чрез изпращането й до адреса за кореспонденция, посочен в раздел 1 от настоящите Общи условия. Разноските по връщането на стоката са за сметка на Клиента.
11.1.3. След получаване на върната стока и прегледа й, Доставчикът възстановява на Клиента заплатената от него сума (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Клиента начин на доставка) не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ от сключения договор. Всеки Клиент може да се възползва от правото си стоката да му бъде заменена с друг продукт по избор.
Формуляр за упражняване на правото на отказ от договора от разстояние, може да намерите ТУК. (линк към формуляра)
11.2. Анулиране на поръчка
11.2.1. В случай, че Клиентът желае да откаже направена вече поръчка, някой от продуктите в нея или да замени даден поръчан продукт, той трябва да се обади по телефона възможно най-бързо (не по-късно от 6 часа след направената поръчка), за да уведоми Denicom.bg, както и да потвърди желанието си писмено посредством e-mail. Необходимо е Клиентът да съобщи номера на поръчката, за която се иска корекция.
11.2.2. При отказ от поръчката Denicom.bg се ангажира да възстанови сумата на Клиента в срок от 14 дни.
11.3. Рекламации
11.3.1. Клиентът има право на рекламация при всяко несъответствие на стоката с договореното.
11.3.2. При предявяване на рекламация на стока Клиентът може да претендира възстановяване на заплатената сума или заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното. Клиeнтът трябва да върне стоката, обект на рекламацията и да се попълнят съответните документи, свързани с рекламацията.
11.3.3. Клиентът има право на рекламации, ако дефектите не са вследствие на негово неправомерно поведение и ако не са налице увреждания на стоката, причинени от неправилната й употреба.
11.3.4. При предявяване на рекламацията Клиентът задължително прилага и документите, на които се основава претенцията: касова бележка или фактура; протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното; други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
11.3.5. Транспортните разходи за връщане на стока в случай на рекламация (дефект) са за сметка на Denicom.bg.
11.4. Гаранции
11.4.1. Гаранционният срок на продуктите, които имат такъв е посочен в описанието на продукта в Онлайн-магазина.
11.4.2. Гаранционните условия се отнасят за дефекти, възникнали в следствие процеса на нормална експлоатация по време на гаранционния период.
11.4.3. Претенции по гаранция на продукт могат да се предявят към „Деником” ЕООД, гр. София, Еърпорт Център бул. "Христофор Колумб" 64 Сграда В.02, ел.поща office@denicom.bg.
- ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА
Собствеността на Стоките ще бъде прехвърлена от Продавача с предаването им на Купувача, след извършване на плащането от негова страна. Предаването на Стоката ще се удостоверява с подписа на Купувача на транспортния документ, предоставен от куриера.
І. ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ на www.denicom.bg
- ДАННИ ЗА ПРОДАВАЧА
1.1. Фирма „Деником” ЕООД, с ЕИК 130857740 и адрес: гр.София, Еърпорт Център бул. "Христофор Колумб" 64 Сграда В.02, е собственик на интернет страницата www.denicom.bg, представляващ онлайн магазин.
1.2. Можете да се свържете с Denicom.bg на посочения по-горе адрес и/или на телефони (02) 979 19 19 Моб. тел.: 0886 88 1000 Факс: (02) 979 19 21 E-mail: office@denicom.bg
2. ОПРЕДЕЛЕНИЯ
2.1. Купувач – лице на или над 18 г., което е сключило договор за покупко-продажба от разстояние през онлайн магазина за електронна търговия Denicom.bg
2.2 Продавач – „Деником“ ЕООД, наричано за краткост Denicom.bg
2.3. Онлайн магазина – домейна Denicom.bg и неговите поддомейни.
2.4. Клиент – всяко физическо или юридическо лице, което използва Онлайн магазина по какъвто и да е начин, включително като я разглежда, прави поръчки през него, купува, връща стоки и извършва всякакви други действия чрез него.
2.5. Профил – раздел от Онлайн магазина, формиран от имейл адрес и парола, който позволява на Клиента да изпрати Поръчка и който съдържа информация относно Клиента и историята на някои от действията му в Онлайн магазина (Поръчки, платежни документи и др.)
2.6. Поръчка – електронен документ, представляващ комуникационна форма между Denicom.bg и Клиента, чрез който Клиентът заявява на Denicom.bg, през Платформата, намерението си за купуване на Стоки от Онлайн магазина.
2.7. Продукт(-и) / „Стока(-и) – всеки предмет на договор за покупко-продажба,сключен между Купувача и Продавача през Онлайн магазина. Стоките, които са обект на продажба са описани по вид, материал и характеристика. Заявяването за закупуване на стока се приема за изразено съгласие от страна на потребителя относно описанието на стоката.
2.8. Договор – представлява сключения от разстояние договор между Продавача и Купувача за покупко-продажба на Стоки през Онлайн магазина, неразделна част от който са настоящите общи условия за ползването му.
- ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
3.1. Общите условия на Denicom.bg са задължителни за всички Клиенти на Онлайн магазина.
3.2. Всяко използване на Онлайн магазина означава, че Вие сте се запознали внимателно с Общите условия за използването му и (б) сте се съгласили да ги спазвате безусловно.
3.3. Общите условия могат да бъдат променени едностранно от Denicom.bg по всяко време чрез актуализирането им. Тези промени влизат в сила незабавно.
3.4. Във всеки един случай на промяна на общите условия Denicom.bg ще информира за това Клиентите си чрез публикуването на промените в Онлайн магазина.
3.5. Характеристиките или цените на продуктите, описани в Онлайн магазина, могат да бъдат променени от Продавача по всяко време.
3.6. Възможно е описанията на продуктите да бъдат понякога недостатъчно изчерпателни. Въпреки това, от Denicom.bg се стремим да предоставим най-подходящата и важна информация.
3.7. Всички стоки, включително тези в промоция/намаление се продават и доставят до изчерпване на количествата дори това да не е изрично отбелязано в Онлайн магазина.
- ПОРЪЧКИ ПРЕЗ ОНЛАЙН МАГАЗИНА
4.1. Клиентът заявява желанието си да поръча и купи Продукт през Онлайн магазина като направи поръчка по електронен път или по телефона, която съответно се регистрира от самия него или от служител на Denicom.bg от негово име.
4.2. Denicom.bg ще изпрати уведомление до Клиента за регистриране на поръчката в системата му с информация за наличност и дата на доставка. Това уведомление Denicom.bg прави по електронен път (имейл) или по телефона.
4.4. Онлайн поръчките имат силата на договор за покупко-продажба от разстояние, който се смята за сключен към момента на получаването от страна на клиента на електронната му поща и/или чрез телефонно обаждане с уведомление, че продуктът от поръчката е готов за изпращане.
- ПОЛИТИКА ЗА ОНЛАЙН ПРОДАЖБА
5.1. Достъпът до Онлайн магазина с цел регистрация на Поръчка е позволен на всеки Клиент.
5.2. Denicom.bg може да публикува рекламна или промоционална информация за Продуктите и/или за предлаганите от него промоции на Онлайн магазина, за определен период от време.
5.3. Всички цени на Продуктите на Онлайн магазина са крайни, обявени са в лева с включен ДДС и всички други изисквани по закона за данъци или такси.
5.4. В случай на онлайн плащания или плащания по банков път, разходите във връзка с такси, комисионни или други допълнителни плащания по повод на самата транзакция, са за сметка на Купувача:
5.4.1. За поръчки, платени с дебитна или кредитна карта ;
5.4.2. За поръчки, платени с наложен платеж.
- ИЗПОЛЗВАНЕ НА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ
Продавачът има право да използва подизпълнители за изпълнението на задълженията си по договора за покупко-проджба от разстояние, сключен чрез Онлайн магазина, без да е необходимо да уведоми или получи съгласието на Купувача за това. Продавачът ще носи отговорност за действията на тези подизпълнители като за свои.
- ПОРЪЧКА
7.1. Клиентът може да прави Поръчки на Онлайн магазина чрез добавянето на желаните Продукти за покупки, следвайки стъпките, указани в Онлайн магазина, за да завърши и изпрати съответната Поръчка.
7.2. Всеки добавен в количката за покупки Продукт може да бъде купен, ако е наличен. Добавянето на Продукт в количката за покупки, без Поръчката да бъде приключена не води до регистрацията на поръчката и автоматичното запазване на Продукт.
7.3. Клиентът се задължава и отговаря за това всички данни, които е предоставил на Denicom.bg във връзка с Поръчката да са верни, пълни и точни към датата на изпращането на поръчката. Клиентът дава разрешение на Denicom.bg да предостави тези данни на съответния подизпълнител, чрез който Denicom.bg ще изпълни поръчката.
7.4. С изпращането на поръчката Клиентът разрешава на Denicom.bg да се свърже с него на предоставените от Клиента начини за контакт /телефон, мейл/, когато това се налага във връзка с направената поръчка или сключения Договор.
7.5. Продавачът има право да откаже да изпълни (да анулира) направената от Клиента Поръчка, за което следва да уведоми Клиента. Анулирането на поръчката не води до каквато и да е отговорност или последващо задължение на някоя от страните спрямо другата във връзка с нея и съответно никоя от тях няма право да търси от другата обезщетение за анулирането й в следните случаи:
- неприемане от страна на банката-издател на Клиента на транзакцията при онлайн плащане;
- осъществяване на паричната транзакция, което да не доведе до постъпване на средства по сметка на Продавача при онлайн плащания;
- предоставените от Клиента данни в Онлайн магазина са непълни и/или грешни;
- Продавачът е направил два неуспешни опита да достави поръчания от Клиента Продукт.
- РЕКЛАМА
8.1. Когато Клиентът създава акаунт в Онлайн магазина, има възможността да изрази съгласието си за получаване на Бюлетини.
8.2. Отказа си от получаване на Бюлетин Клиентът може да изрази по всяко време, използвайки специалния линк, намиращ се във всеки Бюлетин или като се свърже с Denicom.bg по какъвто и да е друг начин, на посочените имейл и/или на телефони (02) 979 19 19 Моб. тел.: 0886 88 1000 Факс: (02) 979 19 21 E-mail: office@denicom.bg
8.3. Отказът за получаване на Бюлетини не означава автоматичен отказ от даденото съгласие за извършване на Поръчка през Онлайн магазина.
- ПЛАЩАНЕ
9.1. Цените на Продуктите, обявени в Онлайн магазина, са крайни и включват ДДС, както и всички други данъци и такси, предвидени в действащото българско законодателство.
9.2. Цената, начинът на плащане и срокът за плащане са посочени във всяка Поръчка.
9.3. Клиентът е длъжен да предостави цялата необходима информация за издаването на съответните платежни и съпътстващи поръчката документи в съответствие с действащото българско законодателство.
9.4. Продавачът ще издаде на Клиента документ, удостоверяващ плащането за поръчаните и доставени Продукти.
- ДОСТАВКА НА СТОКИ
10.1. Продавачът се задължава да доставя поръчаните и купени Продукти сам или чрез куриерска фирма Спиди на адрес, посочен от Купувача, или в офис на куриерската фирма, в зависимост от избора на Клиента. Продавачът ще извършва доставката на Продуктите само на територията на България.
10.2. Продавачът ще осигури подходящото опаковане на Продуктите и изпращането на съпътстващите документи. Ако по някаква случайност в пратката не се съдържа необходим към поръчания продукт документ, то моля да се свържете с нас на имейл office@denicom.bg и ние ще направим всичко възможно, за да Ви го осигурим възможно най-бързо.
10.3 Продавачът си запазва правото едностранно да прекрати договора с потребителя с електронно съобщение /e-mail/ от адрес office@denicom.bg на посочената от потребителя електронна поща в случай, че цялата или част от поръчаната стока е изчерпана или не може да бъде доставена по независещи от продавача причини. При липса на наличност от заявената стока, в рамките на 7 дни Продавачът уведомява потребителя/клиента за изчерпването й чрез изпращане на съобщение до посочения от Клиента електронен адрес. В случай, че е направен превод по сметката на Продавача, клиентът чрез съобщение /e-mail/ на адрес office@denicom.bg или чрез телефонен разговор с представител на онлайн магазина, може да избере да му бъде възстановена платената сума, или да избере друга, налична стока като платената от потребителя цена се прихваща към цената на избраната нова стоката.“
- ОТКАЗ, АНУЛИРАНЕ НА ПОРЪЧКА, РЕКЛАМАЦИЯ И ГАРАНЦИЯ
11.1. Отказ от доставена стока
11.1.1. Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката. В рамките на горепосочения срок Клиентът е длъжен да съхранява, получените от Продавача стоки, тяхното качество и безопасност.
11.1.2. Ако Клиент се откаже от доставените стоки в указания по-горе срок, следва да уведоми Denicom.bg и да върне стоката с нейните оригинални етикети, без индикации, че стоката е била употребявана, без да е повредена или третирана по какъвто и да било начин и при съблюдаване на всички други условия по член 55 от Закона за защита на потребителя. Стоката може да бъде върната чрез изпращането й до адреса за кореспонденция, посочен в раздел 1 от настоящите Общи условия. Разноските по връщането на стоката са за сметка на Клиента.
11.1.3. След получаване на върната стока и прегледа й, Доставчикът възстановява на Клиента заплатената от него сума (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Клиента начин на доставка) не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ от сключения договор. Всеки Клиент може да се възползва от правото си стоката да му бъде заменена с друг продукт по избор.
Формуляр за упражняване на правото на отказ от договора от разстояние, може да намерите ТУК. (линк към формуляра)
11.2. Анулиране на поръчка
11.2.1. В случай, че Клиентът желае да откаже направена вече поръчка, някой от продуктите в нея или да замени даден поръчан продукт, той трябва да се обади по телефона възможно най-бързо (не по-късно от 6 часа след направената поръчка), за да уведоми Denicom.bg, както и да потвърди желанието си писмено посредством e-mail. Необходимо е Клиентът да съобщи номера на поръчката, за която се иска корекция.
11.2.2. При отказ от поръчката Denicom.bg се ангажира да възстанови сумата на Клиента в срок от 14 дни.
11.3. Рекламации
11.3.1. Клиентът има право на рекламация при всяко несъответствие на стоката с договореното.
11.3.2. При предявяване на рекламация на стока Клиентът може да претендира възстановяване на заплатената сума или заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното. Клиeнтът трябва да върне стоката, обект на рекламацията и да се попълнят съответните документи, свързани с рекламацията.
11.3.3. Клиентът има право на рекламации, ако дефектите не са вследствие на негово неправомерно поведение и ако не са налице увреждания на стоката, причинени от неправилната й употреба.
11.3.4. При предявяване на рекламацията Клиентът задължително прилага и документите, на които се основава претенцията: касова бележка или фактура; протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното; други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
11.3.5. Транспортните разходи за връщане на стока в случай на рекламация (дефект) са за сметка на Denicom.bg.
11.4. Гаранции
11.4.1. Гаранционният срок на продуктите, които имат такъв е посочен в описанието на продукта в Онлайн-магазина.
11.4.2. Гаранционните условия се отнасят за дефекти, възникнали в следствие процеса на нормална експлоатация по време на гаранционния период.
11.4.3. Претенции по гаранция на продукт могат да се предявят към „Деником” ЕООД, гр. София, Еърпорт Център бул. "Христофор Колумб" 64 Сграда В.02, ел.поща office@denicom.bg.
- ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА
Собствеността на Стоките ще бъде прехвърлена от Продавача с предаването им на Купувача, след извършване на плащането от негова страна. Предаването на Стоката ще се удостоверява с подписа на Купувача на транспортния документ, предоставен от куриера.